SEUS COEC TANCADES. ATENCIÓ TELEMÀTICA TEMES URGENTS

Els informem que per donar compliment a la declaració d’Estat d’Alarma i preservar la salut de treballadors i visites, totes les seus del COEC estan tancades al públic des del dilluns 16 de març fins a nou avís i s’ha suspès el tràmit de noves col·legiacions.

El personal del Col·legi treballa majoritàriament de forma telemàtica i s’està atenent prioritàriament tot allò relacionat amb la crisi sanitaria del coronavirus i la problemàtica  ocasionada a les clíniques dentals.

L’atenció al col·legiat serà per telèfon (933 101 555) i per correu elecgtrònic (coec@coec.cat) en horari de 8 a 15 i de 16 a 19 hores de dilluns a divendres.

Els preguem la màxima col·laboració per tal d’adreçar-se només en cas de qüestions urgents per poder donar la millor atenció possible als col·legiats.

 

 

Així mateix, els donem trasllat de les mesures que la direcció d’ AGS ServeiCOEC ha decidit adoptar a partir d’avui 16 de març i fins nou avís de les autoritats:

  • La Gestoria romandrà oberta si bé queden postposades totes les visites presencials de clients, col·legiats i proveïdors a les nostres oficines mentre romangui la situació d’excepcionalitat actual prevista per un mínim de 15 dies.
  • El servei d’atenció al client i al col·legiat s’efectuarà mitjançant correu electrònic i/o telèfon a:
    • Per consultes en matèria Laboral podeu contactar amb nosaltres a través de l’adreça de correu electrònic laboral@coec.cat
    • Per consultes en matèria Fiscal podeu contactar amb nosaltres a través de fiscal@coec.cat
    • Atenció telefònica: 93 304 19 20

 

Així mateix, informem que l’empresa gestora del PARKING de l’edifici COEC a Barcelona ens ha indica que l’aparcament romandrà tancat del 17 al 30 de març, podent allargar-se aquest periode segons les circumstàncies del moment.