LABORAL – REGISTRE DIARI D’HORES EN JORNADA COMPLETA

Us informem que arrel de la publicació de la Sentència número 246/2017 del TS Sala del Social de data 23-03-2017, es modifica la interpretació de les sentències anteriors en relació amb l’obligatorietat del registre diari de les hores de feina. La novetat és que desapareix la obligació de portar un registre diari d’hores en treballadors a jornada completa sempre i quan no existeixin hores extres.

En resum, s’ha de realitzar el registre diari de les hores treballades (entrada i sortida), les hores complementàries pactades i hores complementàries voluntàries dels treballadors contractats a temps parcial i entregar mensualment al treballador, junt amb la nòmina corresponent, un resum del registre de la jornada realitzada en cada mes, com fins ara. Però en el cas de treballadors contractats a temps complet, únicament serà obligatori aquest registre quan existeixin hores extres.

 

Equip AGS Servei COEC per als col·legiats

Per a consultes o aclariments singulars, podeu contactar amb AGS Servei COEC – l’Assessoria Laboral, Fiscal i Comptable pels col·legiats – situada en la 4ª planta del Col·legi – trucant al nº directe 93 304 19 20 o mitjançant e-mail a ags.laboral@coec.cat  i concertar una cita si fos necessari. Nova pàgina web http://www.agscoec.com

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedIn

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *


(Obligatori)

Current ye@r *