LABORAL – REGISTRE DIARI D’HORES EN JORNADA COMPLETA

Us informem que arrel de la publicació de la Sentència número 246/2017 del TS Sala del Social de data 23-03-2017, es modifica la interpretació de les sentències anteriors en relació amb l’obligatorietat del registre diari de les hores de feina. La novetat és que desapareix la obligació de portar un registre diari d’hores en treballadors a jornada completa sempre i quan no existeixin hores extres.

En resum, s’ha de realitzar el registre diari de les hores treballades (entrada i sortida), les hores complementàries pactades i hores complementàries voluntàries dels treballadors contractats a temps parcial i entregar mensualment al treballador, junt amb la nòmina corresponent, un resum del registre de la jornada realitzada en cada mes, com fins ara. Però en el cas de treballadors contractats a temps complet, únicament serà obligatori aquest registre quan existeixin hores extres.

 

Equip AGS Servei COEC per als col·legiats