Noves indicacions de consum en el cas FunnyDent

Totes aquelles persones que heu contractat un tractament en una de les clíniques dentals FunnyDent, ubicades a Sabadell i Mataró, i que heu pagat la totalitat o una part de l’import del tractament, i us hagin deixat amb el tractament a mitges i vulgueu reclamar:

Recopileu tota la documentació de què disposeu (publicitat, pressupost, contractes, factures, rebuts, història clínica si la teniu) i presenteu una denúncia  als Mossos d’Esquadra.

En el cas que hagueu finançat el tractament:

Si heu finançat el pagament mitjançant un crèdit amb una entitat financera:

Dirigiu-vos a l’entitat financera que us ha concedit el préstec per demanar-ne l’anul·lació per incompliment del contracte (no us han prestat la totalitat del que vàreu contractar), juntament amb la copia denúncia presentada davant els Mossos d’Esquadra.

Si heu pagat amb targeta de crèdit, dirigiu-vos a la vostra entitat de crèdit per demanar l’anul·lació del càrrec i el corresponent reemborsament al vostre compte. Si no us ho accepten presenteu una reclamació/queixa/denúncia davant la pròpia entitat financera.

Full oficial de queixa/reclamació/denúncia:
http://consum.gencat.cat/doc/doc_59629304_1.pdf

L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) del vostre municipi, per correu o personalment.

En el cas de Sabadell :
http://ca.sabadell.cat/consum/p/omic_cat.asp

En el cas de Mataró:
http://www.ccmaresme.cat/document.php?id=7053

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedIn

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *


(Obligatori)

Current ye@r *