INDICACIONS EN EL CAS DE TANCAMENT SOBTAT D’UNA CLÍNICA DENTAL. Adreçat a Pacients

Totes aquelles persones que hagueu contractat un tractament en una clínica dental, que hagi estat tancada de forma sobtada, i que heu pagat la totalitat o una part de l’import del tractament, i us hagin deixat amb el tractament a mitges i vulgueu reclamar:

Recopileu tota la documentació de què disposeu (publicitat, pressupost, contractes, factures, rebuts, història clínica si la teniu) i presenteu una denúncia  als Mossos d’Esquadra.

En el cas que hagueu finançat el tractament:

Si heu finançat el pagament mitjançant un crèdit amb una entitat financera:

Dirigiu-vos a l’entitat financera que us ha concedit el préstec per demanar-ne l’anul·lació per incompliment del contracte (no us han prestat la totalitat del que vàreu contractar), juntament amb la copia denúncia presentada davant els Mossos d’Esquadra.

Si heu pagat amb targeta de crèdit, dirigiu-vos a la vostra entitat de crèdit per demanar l’anul·lació del càrrec i el corresponent reemborsament al vostre compte. Si no us ho accepten presenteu una reclamació/queixa/denúncia davant la pròpia entitat financera.

Full oficial de queixa/reclamació/denúncia:

http://consum.gencat.cat/doc/doc_59629304_1.pdf

enllaços d’interès:

L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) del vostre municipi, per correu o personalment.

l’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor (OCIC) de la vostra comarca si no hi ha OMIC al vostre municipi

Les oficines de l’Agència Catalana del Consum si no teniu accés a cap OMIC ni OCIC.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedIn

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *


(Obligatori)

Current ye@r *