Posada en marxa de Canal COEC

Coincidint amb les celebracions de Santa Apol·lònia, patrona dels dentistes, que tindran lloc durant aquest proper cap de setmana, el COEC llança avui una nova iniciativa per als seus col·legiats. Es tracta del CANAL COEC.

A través d’un senzill dispositiu es podrà convertir un simple televisor en un punt d’informació dinàmic i entretingut per als pacients. Una manera d’ajudar a transmetre’ls informació útil sobre la cura bucodental per mitjà de vídeos explicatius i continguts gràfics validats per la comissió de comunicació del COEC. Així es garanteix una informació de qualitat i contrastada, i s’aconsegueix que la sala d’espera s’integri molt més dins la consulta.

 

En aquest projecte el Col·legi comptarà amb un partner tecnològic: DigimEvo. Es tracta d’una empresa especialitzada en comunicació mèdica que busca la transformació de la comunicació i l’educació mèdica fent servir les últimes tecnologies.

 

Un procés fàcil i senzill

 

Qui vulgui subscriure’s a aquest nou servei només haurà de fer front a un primer i únic pagament per adquirir el dispositiu, que serveix per transformar el televisor en un punt dinàmic d’informació. Posteriorment el COEC oferirà de forma gratuïta un paquet bàsic als qui se subscriguin al Canal COEC. Aquest paquet consisteix inicialment en 46 vídeos, així com diferents continguts gràfics de salut bucodental. Tant els vídeos com els diferents continguts gràfics s’aniran actualitzant i ampliant de forma periòdica.

 

És possible també accedir a un canal Premium. Llavors es configura el canal amb les imatges, el logotip, els vídeos propis o seleccionats de la llibreria de DigimEvo, les xarxes socials del centre, etc. En funció de les opcions escollides, el paquet Premium tindrà diferents costos.

 

Com contracto el servei?

 

  1. Envia un correu electrònic a canalcoec@digimevo.com amb l’assumpte “Alta Canal COEC” amb les teves dades de contacte.
  2. L’equip de DigimEvo es posarà en contacte amb el col·legiat per recopilar les dades necessàries per a la instal·lació, com el nombre de dispositius on es vol instal·lar el Canal COEC, les dades de contacte, les dades de connexió wifi (per poder configuració prèvia al dispositiu) i les dades d’enviament i de facturació.
  3. El COEC validarà l’adhesió del col·legiat. El servei s’ofereix tant a col·legiats del COEC com a societats professionals registrades al COEC.
  4. DigimEvo enviarà una factura a nom del col·legiat o de la societat professional per l’import (70 euros + IVA + despeses d’enviament) amb un enllaç per efectuar el pagament via targeta o per transferència. En un únic pagament el col·legiat tindrà el dispositiu en propietat.
  5. L’empresa enviarà el dispositiu ja preconfigurat perquè es pugui fer la instal·lació, que és tan senzilla com connectar-lo al port USB del televisor.

 

Suport tècnic

 

Encara que el sistema de Canal COEC és molt senzill, sempre és possible que sorgeixi algun imprevist tant en el moment de la instal·lació com posteriorment. En cas que passés, el col·legiat ha d’enviar un correu electrònic a soporte@digimevo.com amb les seves dades de contacte perquè l’empresa pugui posar-se en contacte amb ell i resoldre la incidència al més aviat possible.

El suport serà en remot, i si calgués anar-hi físicament se n’informaria el col·legiat i se li cobraria a part, informant sempre abans al col·legiat del cost.

 

Més informació: http://www.coec.cat/ca/espai-collegial/canal-coec