Comunicat en relació als atemptats a Barcelona i Cambrils

El Col·legi Oficial d’Odontòlegs i Estomatòlegs de Catalunya mostra la seva consternació i el més profund rebuig pels atemptats ocorreguts a Barcelona i a Cambrils. I expressa el seu més sentit condol i solidaritat amb les víctimes, familiars i amics.

Al mateix temps volem fer arribar el nostre més sincer agraïment a tots els cossos d’emergències, de seguretat, mèdics, de prevenció, institucions i organitzacions, empreses i entitats ciutadanes que han fet tot el possible en aquests difícils moments, així com a totes les persones que, a títol individual, han ajudat, ajuden i ajudaran en tot el necessari.

El COEC es posa en disposició de les institucions del país i dels cossos de seguretat per ajudar en tot allò que sigui possible i necessari. Com a professionals de la salut, valorem per sobre de tot el respecte a la vida de les persones en confrontació amb la barbàrie, estem més que mai al servei i a disposició de la societat.

El COEC es va adherir a la convocatòria del minut de silenci que va tenir lloc divendres 18 a les 12 del migdia.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedIn