CAT
CAS
 » Espai Pacient » Queixes / Reclamacions / Denúncies

Queixes / Reclamacions / Denúncies

Quan un pacient estigui descontent amb el treball que li hagi realitzat un professional dentista, sia pel tracte rebut o per una possible mala praxi, pot presentar una reclamació – queixa directament al COEC a través de la nostra web o bé mitjançant un model d’imprès que es troba a disposició a la recepció del Col·legi.

Si s’opta per la versió en paper, un cop emplenat caldrà remetre’l, juntament amb els documents obligatoris adjunts, a la seu del COEC a Travessera de Gràcia 93-95 CP 08006  Barcelona.

Si s’opta per la versió web, hi ha prou amb enviar telemàticament aquest formulari amb els documents obligatoris adjunts.

En tot cas és OBLIGATORI adjuntar còpia de la següent documentació per tramitar aquesta reclamació: DNI, HISTÒRIA CLÍNICA, CONSENTIMENT INFORMAT, RADIOGRAFIES I PRESSUPOST REPARADOR.

Serà recomanable adjuntar la següent documentació: INFORMES D’ALTRES FACULTATIUS, PRESSUPOST DEL PRIMER TRACTAMENT, FACTURES DEL PRIMER TRACTAMENT, FOTOS, ETC .


Llegir les condicions d’ús

Abans d’utilitzar els serveis que el Col·legi posa a seu abast, si us plau, llegeixi les condicions sobre la protecció de dades i l’ús de les seves dades personals. Fer servir aquest servei implica l’acceptació d’aquestes condicions.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedIn
Cercador de Col·legiats
Cercador de Clíniques
Cercador de Societats Professionals
Àrea Privada Col·legial
Borsa de Treball
Clíniques -compra, venda, lloguer i traspàs- i Instrumental odontològic
Observatori de la Publicitat
Treballar a l'estranger - Guia DIP
Finestreta Única de Dentistes
Sol·licitud d'usuari RIDO