INDICACIONS EN EL CAS DE TANCAMENT SOBTAT D’UNA CLÍNICA DENTAL. Adreçat a Pacients

Totes aquelles persones que hagueu contractat un tractament en una clínica dental, que hagi estat tancada de forma sobtada, i que heu pagat la totalitat o una part de l’import del tractament, i us hagin deixat amb el tractament a mitges i vulgueu reclamar:

Recopileu tota la documentació de què disposeu (publicitat, pressupost, contractes, factures, rebuts, història clínica si la teniu) i presenteu una denúncia  als Mossos d’Esquadra.

En el cas que hagueu finançat el tractament:

Si heu finançat el pagament mitjançant un crèdit amb una entitat financera:

Dirigiu-vos a l’entitat financera que us ha concedit el préstec per demanar-ne l’anul·lació per incompliment del contracte (no us han prestat la totalitat del que vàreu contractar), juntament amb la copia denúncia presentada davant els Mossos d’Esquadra.

Si heu pagat amb targeta de crèdit, dirigiu-vos a la vostra entitat de crèdit per demanar l’anul·lació del càrrec i el corresponent reemborsament al vostre compte. Si no us ho accepten presenteu una reclamació/queixa/denúncia davant la pròpia entitat financera.

Full oficial de queixa/reclamació/denúncia:

http://consum.gencat.cat/doc/doc_59629304_1.pdf

enllaços d’interès:

L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) del vostre municipi, per correu o personalment.

l’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor (OCIC) de la vostra comarca si no hi ha OMIC al vostre municipi

Les oficines de l’Agència Catalana del Consum si no teniu accés a cap OMIC ni OCIC.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedIn

2 pensaments a “INDICACIONS EN EL CAS DE TANCAMENT SOBTAT D’UNA CLÍNICA DENTAL. Adreçat a Pacients”

  1. Hola soy un paciente de idental y me han dejado a medias se merompen lps dientes por el material tan malo k ponen estoy fatal tengo depresion y emcima me tengo k gastar el dinero en otro dentista mientras k le estoy pagando a la financiera no se k solucion me pueden dar gracias

    1. En relación al pago a un nuevo profesional el COEC no puede ayudarle directamente. Puede usted acudir a la Cruz Roja que valorará su caso para evaluar si pudiera ser tratado en la Clínica Odontológica Solidària del COEC en caso que su situación socioeconómica refleje tal necesidad.
      En relación al uso de material que usted considera de mala calidad debe reclamar a la empresa directamente y si no le ofrecen una solución oportuna debería presentar la reclamación correspondiente ante el juzgado.
      En relación a evitar el pago por la financiación económica por un tratamiento no realizado realmente puede usted solicitar al COEC por escrito mediante registro a través de http://www.coec.cat/es/espai-pacient/drets-del-pacient una valoración de los tratamientos realmente realizados y de aquellos presupuestados y no realizados para negociar con la financiadora.

Respon a Emilio Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *


(Obligatori)

Current ye@r *